24 Şubat 2013 Pazar

AK PARTİ DÜZCE MERKEZ İLÇE SANDIK KURUL BAŞKANLARI TOPLANTISI YAPILDI

AK Parti sandıkları garantiye alıyor

AK Parti Düzce il teşkilatı tarafından 2014 yılında yapılacak olan yerel seçimlerde görev alması planlanan sandık başkan adayları ile Pelemir otel'de bir araya geldi...

 
 


AK Parti Düzce Teşkilatı Sandık Yönetim Kurulu Başkanları Eğitim Semineri toplantısı gerçekleştirildi. Oldukça kalabalık olan toplantıda, sandık yönetim kurulları kurularak, rekora koşmak hedefleniyor.
AK Parti Düzce Teşkilatı Sandık Yönetim Kurulu Başkanları Eğitim Semineri toplantısı Pelemir Otel’de yapıldı. Salonda boş yerin kalmadığı toplantıya AK Parti Genel Merkez Seçim Koordinasyon Merkezi Başkanı İstanbul Milletvekili Mustafa Ataş, Düzce Koordinatör Milletvekili İstanbul Milletvekili İdris Güllüce, Seçim İşleri Birinci Bölge Koordinatörü Sivas Milletvekili Hilmi Bilgin, AK Parti Düzce Milletvekilleri İbrahim Korkmaz ve Osman Çakır, İl Başkanı Metin Kaşıkoğlu, belediye başkanları, ilçe başkanları, partililer ve çok sayıda davetli katıldı.
Toplantının açılış konuşmasını yapan AK Parti Düzce İl Başkanı Metin Kaşıkoğlu, AK Parti’nin Düzce’de rekor kırmak istediğini ifade ederek “Birlikte ve koordineli çalışırsak, Düzce’de kıramayacağımız rekor yok. Sandık yönetim kurulu üyelerimiz, bir başkan, 3 gençlik kolları, 3 kadın kolları ve 2 ana kademeden olmak üzere 9 kişiden oluşacak. Düzce genelinde bin 6 sandıkta görev yapacaklar. Koskoca bir AK Parti ordusu oluşacak. İyi çalışmamız halinde yüzde 67 oy aldığımız Düzce’de bir sonra ki seçimleri artı 2, eksi 2 oranda tahmin etmek zor olmayacak. Pazar günü salonu bu kadar doldurduğunuz ve çocuklarınızdan, eşinizde, dostunuzdan feragat ettiğiniz için teşekkür ederim” dedi.
Konuşmanın ardından basına kapalı bölümde İstanbul’dan gelen milletvekilleri sandık esaslı çalışma konularında katılımcılara bilgiler verdiler.



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder