31 Ekim 2012 Çarşamba

GENÇLERE MESLEKİ EĞİTİM

Erkeklere Mesleki Eğitim dersleri verilecek
El Sanatları Eğitim Merkezinde Ahşap İşlemeciliği, Mermer İşlemeciliği ve Gümüş İşlemeciliği (Kuyumculuk) bölümlerinde, 100 erkek kursiyere mesleki eğitim verilecek.
Tarih:29.10.2012

Kursiyerlerin tüm eğitim masrafları Devlet tarafından karşılanacak. Son kayıt tarihi 2 Kasım 2012. El Sanatları Eğitim Merkezi Müdürlüğünden yapılan açıklamada, yatılı ve gündüzlü olarak 100 erkek kursiyere eğitim verileceği duyuruldu. İş Kurumu İl Müdürlüğü ile işbirliği çerçevesinde Devletin bakmakla yükümlü bulunmadığı 15 yaşını tamamlamış kursiyerlere, her bir eğitim günü için 20 kursiyerin zaruri gideri, sağlık sigortası pirimi ile iş kazası ve meslek hastalığı pirimi ödeneceği belirtildi.

Ahşap İşlemeciliği Ahşap Tornacısı, Ahşap Oymacısı eğitimleri 6 Kasım 2012-01 Nisan 2013, Mermer İşlemeciliği Atölyecilik ve Mozaik Eskitme 6 Kasım 2012-17 Nisan 2013, Gümüş İşlemeciliği (Kuyumculuk) Takı Yapımı eğitimleri 6 Kasım 2012- 9 Mayıs 2013 tarihlerinde gerçekleştirilecek.

El Sanatları Eğitim Merkezi Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamaya göre müracaat koşulları şöyle bildirildi: “Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak. En az ilköğretim okulu mezunu olmak. Eğitim süresince askerlikle ilişkisi olmamak. Yatılı kursiyerler için 20 yaşından büyük olmamak. Evli olmamak, taksirli suçlar ile kabahat türünden olanlar hariç olmak üzere, ertelenmiş olsa dahi, bir suçtan dolayı mahkum olmamak.

Gündüzlü kursiyerler için en az 15 yaşında olmak, Herhangi bir El Sanatları Eğitim Merkezinde eğitim ve öğretimine devam ederken, Hiçbir El Sanatları Eğitim Merkezine kursiyer öğrenci olarak alınmama cezası almamış olmak. Kayıt işlemleri 2 Kasım 2012 tarihi mesai bitimine kadar, şahsen veya posta yoluyla Eğitim Merkezinde gerçekleştirilecek. Kayıt sırasında Eğitim Merkezinden veya İl/İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüklerinden temin edilebilecek Kursiyer Öğrenci Başvuru ve Beyan Formu, Öğrenim belgesi fotokopisi, Nüfus cüzdanı fotokopisi, Son altı ay içinde çekilmiş 4 adet renkli vesikalık fotoğraf istenecek.

Başvurular, El Sanatları Eğitim Merkezi Müdürlüğünün Kültür Mahallesi 725. Sokak No. 14 Düzce adresine gerçekleştirilecek.”(iha)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder